Sunday, November 1, 2009

Radio Online Malaysia


http://www.dinet.fm

Meletop!! meletop!!!!! Memang Meletop!! hahah walaupun DJ jarang On Air,tapi Chatbox dia mesti hanggat tiap tiap hari.. siap ade yang bergaduh bawak geng dari sabah serang chatbox dengan bersenjata kan jari jemari yg kejam!! wakkakak menulis perkataan perkataan lucah,kejam,menusuk kalbu,dan pasti menyakitkan hati..

OK! Lagu-lagu kat Radio ni memang UP TO DATE!.SO you Guys Should go there and take a look first..kalau tak best tu korang punya hal masing masing,sebab aku rase best je..aku terpacak dgr lagu2 dari situ dari pagi smp petang..sbb lagu2 dia best..hahah pelik2 punya lagu yang takde dekat HOT FM tapi dekat DINET FM ade..Contoh?? hhuhuh Gi lepak sendiri la nanti korang tau la ape yang Unik nyer kat Dinet fm ni,salah satu nyer tiap tiap hari punya event! Comfirm ada ialah Event memaki hamun sesama sendiri..(ATT: THIS EVENT IS NOT HELD BY DINET FM Djs),Ini semua Listner punya event sendiri bikin..kadang² sakit hati jugak kan..aku nak chat tapi meraka semua memaki hamun sampai aku pon terjebak sekali...

IF! korang suke dengar lagu lagu kat radio dari dengar sendiri dari playlist yang dah tersedia ada kat PC tu..aku RekeMEN kan DINET.FM!! OK!! C ya Chaos~A

No comments:

Post a Comment